Te rugam sa astepti
Termeni & Conditii
Termeni și Condiții
Pentru vizitarea și utilizarea acestui site este necesară citirea și acceptarea în totalitate a acestor Termeni și Condiții.
Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor vizitatorilor, utilizatorilor și altor persoane care doresc să acceseze sau să utilizeze site-ul www.branddoc.ro.
Acești Termeni și Condiții pot fi modificați în orice moment, fără nici o notificare prealabilă.
Consultațiile online (Clinica virtuala) sunt un serviciu din categoria telemedicinei, care permit interacțiunea medic-pacient în mediul online, prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare. Serviciul de consultații online este disponibil ca o alternativa a consultațiilor în prezenta pacientului în cabinetul medicului, nu își propune să inlocuiasca consultul medical de specialitate și este limitat în ceea ce priveste posibilitatea de diagnosticare.
Continutul site-lui www.branddoc.ro este protejat de legile naționale și internaționale ale dreptului de autor. Toate drepturile sunt rezervate PFA Mihăilă Camelia. Toate materialele (incluzand, fără limitari, toate articolele, textele, imaginile, logo-urile și design-ul) conținute în acest site nu pot fi reproduse, distribuite, transmise sau publicate fără acordul scris, expres și prealabil al PFA Mihăilă Camelia. Este interzisă modificarea, copierea, distribuirea, transmiterea, publicarea, reproducerea, realizarea de creatii derivate din orice informație sau material de pe site.
Este posibilă descarcarea sau copierea materialelor specifice disponibile în acest sens, exclusiv în scop personal și exclusiv non-comercial. Utilizarea acestor materiale în scopuri comerciale este interzisă. PFA Mihăilă Camelia își rezerva dreptul de a actiona în instanta orice persoana si/sau entitate care incalca în orice mod prevederile de mai sus.
Pentru întrebări sau cereri de utilizare a materialelor de pe acest site, ne puteți contacta la branddoc977@gmail.com
Pentru imbunătățirea serviciilor către pacienți, acest site poate colecta informații despre utilizator: informații cu caracter personal - email, număr de telefon și informații cu caracter tehnic - adresa de internet, sistemul de operare folosit, tipul browser-ului, și informații despre traficul realizat pe site. Nu sunt transmise către terți nici un fel de informații cu caracter personal, excepție facând terții parteneri care asigură buna funcționare a acestui site.
Pot fi furnizate către terțe persoane informații de ordin general, trafic pe site și alte informații statistice care nu conțin date cu caracter personal.
1. DEFINITII
a) "Beneficiar” - orice persoana care a solicitat serviciile și este de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare a Platformei Branddoc.
b) "Contract” - Contractul incheiat intre Beneficiar și Branddoc, conform prezentelor Termeni și Condiții, în vederea desfășurării de consultații online.
c) "Date cu caracter personal” - Orice informație în legatură cu Beneficiarul care permite identificarea sa în mod direct sau indirect, cum ar fi nume, prenume, numar de telefon, e-mail, geolocație și care sunt furnizate de Beneficiar prin Platformă în scopul obținerii de consultații online. Detalii suplimentare se găsesc în sectiunile Politica de cookies și GDPR de pe site-ul www.branddoc.ro
d) "Platforma" - totalitatea funcționalitatilor disponibile aflate la adresa www.branddoc.ro, accesibile prin browser de pe desktop si/sau telefoane mobile, care pune la dispozitia Beneficiarului instrumente online pentru (1) navigare pe site, (2) alegerea medicilor care ofera servicii medicale în clinica virtuala Branddoc și stabilirea de programari în vederea obtinerii de opinii medicale din partea acestora, (3) participarea la consultații online și (4) monitorizarea stării de sănătate.
e) "Branddoc” – PFA Mihaila Camelia , CUI 36817006, F33/637/2016 str. Dealul Crucii nr.7b, județ Suceava administrează site-ul branddoc.ro. Orice persoana aflata în relatie contractuala cu PFA Mihăilă Camelia și a primit dreptul de a crea pe Platformă un cont de medic pentru a oferi consultații online reprezintă Branddoc.
f) "Serviciu" - orice serviciu oferit prin intermediul Platformei de către personal medical specializat.
2. INCHEIEREA CONTRACTULUI
a) Înregistrarea și folosirea Platformei si/sau Serviciilor constituie consimțământul expres și neechivoc al Beneficiarului cu privire la incheierea Contractului care include prezentele Termeni și Condiții și Politica de Confidențialitate.
b) Contractul dintre Branddoc și Beneficiar pentru prestarea serviciilor se incheie numai dacă Beneficiarul are varsta de minim 18 ani, își exprima consimțământul cu privire la Termenii și Condițiile și Politica de Confidențialitate și își creează un cont pe Platforma.
c) În cazul în care numele de Beneficiar și parola au fost furate sau compromise, va rugăm să ne notificați imediat prin transmiterea unui e-mail la adresa branddoc977@gmail.com.
d) Contractul va fi considerat ca fiind incheiat în momentul în care Beneficiarul bifează casuta „Am citit, am înteles și sunt de acord cu Termenii și Condițiile și cu Politica de Confidențialitate” și finalizează prima programare.
3. SERVICIILE OFERITE
a) Serviciile oferite sunt:
I. Opinie medicală/evaluare medicală online medic specialist/primar, psihoterapeut, psiholog și a doua opinie medicală
II. Monitorizare și evaluare tratamente post-interventii, post-consultații (control) online
b) Consultațiile online se desfășoară pe baza programărilor realizate telefonic, prin email sau prin opțiunea Programează-te de pe site-ul branddoc.ro.
4. PREȚURI ȘI PLĂȚI
a) Prețurile serviciilor care fac obiectul prezentului contract sunt cele mentionate pe pagina www.branddoc.ro/tarife.
b) Branddoc poate să modifice în orice moment prețul serviciilor afișate pe site, fără nici o notificare prealabila. Orice modificare de prețuri devine operanta odata cu publicarea ei pe site.
c) Serviciile disponibile pe www.branddoc.ro se achită în avans, prin plata online cu cardul sau prin ordin de plată. Serviciile respective vor avea marcat distinctiv aceasta opțiune la metodele de plata acceptate. Plata online cu cardul se consideră realizată odată cu confirmarea încasării sumei de către EuPlatesc.ro. Plata prin ordin de plată se realizează în bază facturii emise de PFA Mihăilă Camelia. Plata se consideră realizată odată cu confirmarea încasării sumei de către bancă. Branddoc este absolvită în întregime de orice răspundere legată de orice probleme apărute în efectuarea plații.
d) Plata online cu cardul pe Platforma Branddoc se realizează prin operatorul de plati EuPlatesc, doar cu cardurile Visa/Mastercard ce permit plati online (au cod CVC, CVC2), utilizand metoda 3D Secure. Branddoc redirecționează Beneficiarul către portalul de plata online al EuPlatesc și nu inregistrează sau stochează nici o informație despre cardul bancar utilizat pentru efectuarea platii.
e) Beneficiarul are dreptul să anuleze programarea efectuata și să își recupereze suma achitata dacă anularea se face cel târziu cu 24 de ore înainte de data și ora stabilite pentru sesiunea de video-evaluare.
f) Beneficiarul poate anula programarea utilizând opțiunea de anulare din sectiunea "contul meu-> programarile mele" de pe Platforma sau contactând Branddoc prin mijloacele de comunicare puse la dispoziție pe pagina de contact. Suma achitata va fi returnată doar dacă sunt respectate termenele de anulare, așa cum sunt ele precizate la punctul 4.e.
g) Solicitarea de returnare a platii va fi facuta în scris la branddoc977@gmail.com Beneficiarul va trebui să comunice un cont bancar în format IBAN a carui titular este, în care doreste returnarea sumelor achitate în avans. Branddoc va returna sumele achitate în avans în acest caz, în termen de 30 de zile de la înregistrarea solicitarii, prin transfer bancar.
h) In cazul în care Beneficiarul nu anulează programarea în termenele de mai sus, și nu se prezinta la efectuarea serviciului, sumele platite în avans nu vor putea fi recuperate.
i) In cazul în care Beneficiarul s-a prezentat conform programării la consultația online și serviciul nu a putut fi efectuat din orice motiv invocat de Branddoc, Beneficiarul are dreptul să solicite restituirea sumelor achitate în scris la branddoc977@gmail.com în cazul în care nu se realizeaza, de comun acord cu furnizorul de servicii medicale, o reprogramare.
5. LIMITAREA RĂSPUNDERII ȘI GARANTIA SERVICIILOR
a) Beneficiarul, prin accesarea acestui serviciu, declară că înțelege limitările serviciului de consultație online așa cum sunt explicate în acești Termeni și Condiții.
b) Branddoc nu garantează expres sau implicit calificarile profesionale și experienta medicilor înscriși în baza de date și calitatea serviciilor de consultație online. Va recomandăm să efectuați propria evaluare a medicilor și serviciilor medicale inainte de plasarea unei comenzi de programare a consultației medicale online.
c) Beneficiarul este singurul responsabil pentru alegerea facuta în ceea ce privește medicul la care a efectuat programarea.
d) Branddoc nu își asumă nicio răspundere pentru utilizarea Platformei în vederea efectuarii unei programari medicale de urgenta. în cazul în care aveti nevoie de ingrijiri medicale de urgenta, va recomandam să apelati 112. Utilizarea Serviciului în acest caz va antrena numai riscul Beneficiarului.
e) Branddoc nu are prin intermediul Platformei control asupra și nu poate garanta disponibilitatea vreunui anumit medic intr-o anumita zi sau ora. De asemenea, rezultatul interactiunii cu medicul prin intermediul Platformei este acela de consiliere și oferirea unei opinii medicale. Prin intermediul exclusiv al Platformei utilizatorul nu poate primi un diagnostic clinic sau de certitudine.
f) Beneficiarul înțelege și accepta faptul ca Branddoc nu poate fi trasa la răspundere cu privire la orice informații și date din continutul Platformei, inclusiv, dar nu numai cele privind textul, imaginile, secventele video, sau orice alta activitate legata de utilizare, indiferent de interpretarea sau utlizarea lor de către Beneficiar, sau de actiunile intreprinse de Beneficiar ca urmare a accesarii continutului Platformei.
g) Branddoc pune la dispozitie Platforma și Serviciile „ca atare”, „cu toate viciile” și „astfel cum acestea sunt disponibile”. Branddoc nu garantează expres sau implicit Platforma sau serviciile, în limita maxima prevazuta de lege. Branddoc nu ofera nici o garantie, inclusiv garantii de comercializare, calitate satisfacatoare, precizie pentru un scop sau nevoie speciala și nu garantează ca rezultatul care poate fi obtinut prin utilizarea Serviciilor va fi efectiv, sigur sau precis, sau ca va intruni cerintele Beneficiarului.
h) Beneficiarul înțelege faptul ca furnizarea Serviciilor poate fi modificata/incetata și înțelege ca Branddoc nu este raspunzator pentru aceasta.
i) Branddoc nu își asuma răspunderea pentru intreruperi ale funcționarii Platformei în vederea realizarii imbunatatirilor, mentinerii la o stare optima de funcționare, lipsa funcționarii internetului sau a altor situatii în care Platforma nu poate fi accesata din cauză erorilor tehnice ce nu sunt sub controlul Branddoc.
j) In cazul în care consultația online nu s-a putut desfasura din motive tehnice și costul sesiunii a fost achitat de către pacient, Branddoc va face tot posibilul să reprogrameze consultația online, insa nu poate oferi garantii asupra acestui lucru, sau al datei și orei urmatorului slot disponibil. în cazuri excepționale, dacă Beneficiarul nu are capabilitatile tehnice pentru a participa la serviciu, înțelege și este de acord ca serviciul să se poate desfasura doar telefonic.
k) Branddoc nu își asuma răspunderea pentru nicio daună indirectă, specială, incidentală care rezultă din utilizarea, sau incapacitatea de a utiliză Platforma.
l) In cazuri de forta majora, Branddoc este exonerată total de răspundere. Cazurile de forța majoră includ, dar nu se limitează la acestea, erori de funcționare ale echipamentului tehnic al Platformei, lipsa funcționarii conexiunii la internet, lipsa funcționarii conexiunilor de telefon, virusi informatici, atacuri informatice de orice fel și interferarea cu programe informatice malițioase, accesul neautorizat în sistemele Platformei, erorile de operare, revoluții, cutremure, etc.
6. DURATA ȘI INCETAREA CONTRACTULUI
a) Contractul se consideră încheiat pentru o perioadă nedeterminată.
b) Beneficiarul poate înceta folosirea Platformei în orice moment.
c) Branddoc își rezerva dreptul de a suspenda sau inceta imediat Serviciile către un Beneficiar în orice moment și fără notificare în cazul în care:
I. constată sau are suspiciuni serioase cu privire la faptul ca acesta nu respectă prevederile prezentelor Termeni și Condiții sau ale altor politici publicate pe site și Platformă;
II. este suspectată o fraudă sau o tranzacție neautorizată sau ilegală;
III. exista suspiciunea ca terțe persoane au accesat secțiunea "Contul Meu";
IV. nu se prezintă și nici nu anulează trei programări consecutive;
V. se utilizează/încearcă să utilizeze Platforma în scopul comiterii de acte sau fapte de natură penală, contraventională sau care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri sau care sunt de natură să produca prejudicii Branddoc sau unor terți;
VI. intervin motive inclusiv, fără a se limita la: disponibilitatea produsului sau serviciului, erori în descrierea sau prețul produsului sau serviciului, eroare în comanda Beneficiarului sau alte motive.
d) Beneficiarul înțelege ca dupa incetarea Contractului, să nu incerce să foloseasca Platforma.
e) In toate aceste cazuri, Contractul va inceta, insa prevederile sectiunilor 4,5,6,7,8 vor ramane aplicabile.
7. DECLARATIE PRIVIND DATELE CU CARACTER PERSONAL
7.1. In conformitate cu prevederile Regulamentului EU 679/2016 ("Regulamentul GDPR), Branddoc va colecta datele cu caracter personal ale Beneficiarului, numai în scopul efectuarii programarii medicale și a prestarii serviciilor menționate.
8. DREPT APLICABIL și INSTANȚA COMPETENTĂ
8.1. Utilizarea Platformei, înregistrarea comenzilor în vederea programarilor la consultații și incheierea Contractului sunt guvernate și interpretate în conformitate cu dreptul roman.
8.2. Orice litigiu născut din sau în legatură cu utilizarea Platformei și/sau cu Contractul va fi soluționat pe cale amiabilă. În cazul în care partile nu ajung la un acord cu privire la dispută, aceasta va fi definitiv solutionată de instanța română competentă.
9. CONSULTAȚIA ONLINE
a) Consultațiile online disponibile prin Platforma Branddoc reprezinta servicii de telemedicina și se desfășoară direct intre Branddoc și Beneficiar.
b) Comunicarea video, audio și text, se desfășoară prin intermediul website-ului, la adrese de internet generate unic pentru fiecare sesiune, comunicate medicului și pacientului în prealabil și este criptata în ambele directii.
c) Comunicarea video și audio nu este înregistrata sau stocata în nici un fel de către Branddoc.
d) Este interzisa înregistrarea prin orice alte mijloace tehnice de către oricare din participanți a sesiunii video sau audio, deoarece incalcă drepturile legale ale părții care este înregistrata fără a avea cunostinta despre acest lucru și fără a-si da acordul pentru a fi înregistrata.
e) Atat Branddoc cat și Beneficiarul trebuie să detină un cont pe Platforma pentru a putea accesa pagina de video-evaluare și este necesara autentificarea cu nume de Beneficiar și parolă pentru a asigura securitatea informațiilor.
f) Acest serviciu nu înlocuiește consultul medical de specialitate din cabinet. Specialitățile disponibile prin această Platformă de consultații online sunt limitate la cele care pot permite Branddoc să efectueaze o evaluare doar pe baza informațiilor digitale la care poate avea acces prin acest canal de comunicare limitat.
g) Beneficiarul este responsabil să ofere informații cat mai complete și corecte asupra stării sale de sănătate, tratament, rezultate anterioare, alte afectiuni sau istoric medical și înțelege ca evaluarea și recomandarile primite din partea Branddoc prin Platforma de consultație online se vor baza strict pe informațiile primite de la Beneficiar, neavând posibilitatea unui consult fizic, sau accesul la un istoric medical complet al pacientului (altul decât cel pe care pacientul este dispus să îl comunice medicului în cadrul sesiunii).
h) Branddoc își declina orice responsabilitate dacă Beneficiarul nu respecta recomandarile primite, sau dacă informațiile primite de la Benficiar au avut omisiuni sau au fost false.
i) Serviciile de consultație onlinevor fi utilizate doar pentru afecțiuni care nu reprezintă o urgență medicală. Pentru situatiile în care afectiunea este o urgenta medicală, pacientul poate apela serviciile de urgență la numărul 112.
j) Înaintea sesiunii de consultație online și în timpul ei, Beneficiarul poate trimite către Branddoc informații despre istoricul medical, inclusiv să atașeze fișiere care să prezinte rapoarte medicale sau rezultate ale unor analize efectuate anterior.
k) În timpul, sau după consultația online, Branddoc va putea să completeze un raport de consultație medicală online, care va conține și recomandarile sale pentru Beneficiar. Acestea pot conține, în functie de decizia Branddoc, și recomandari de tratament cu medicamente, însa limitat la medicamente din categoria OTC și RX, exceptând medicamentele cu regim special.
l) Raportul de consultație medicală onlineva putea fi accesat de Beneficiar, din sectiunea “Contul Meu” de pe Platformă și va fi disponibil pentru descarcare pe toata durata existentei unui cont activ.
m) În timpul sesiunii de consultație online, sau în raportul comunicat Beneficiarului, poate exista și recomandarea de a efectua și alte servicii medicale sau investigatii (în clinici fizice sau la laboratoare de analize sau imagistica) precum și recomandări de a efectua alte consultații online, pentru o altă specialitate sau pentru un control de evaluare a rezultatelor recomandărilor primite.
n) Pentru accesarea acestui serviciu, atat Branddoc cat și Beneficiarul trebuie să detina o conexiune la internet de pe un dispozitiv Desktop cu sistem de operare Windows, Ubuntu sau Apple MacOS, un browser compatibil (Internet Explorer versiune>10, Google Crome, Opera, Firefox, Safari), sau un dispozitiv mobil - telefon sau tableta - Android sau IOS.
o) Condițiile de anulare a unei programari la serviciul consultații online, și cele de plata online, precum și cele de returnare a contravalorii serviciilor, respectă condițiile generale de utilizare a serviciilor Branddoc, așa cum sunt descrise în termenii și condițiile generale disponibile pe această pagină.
p) Pentru orice alte informații comunicate intre Branddoc și Beneficiar în cadrul acestui serviciu, precum și documentelor transmise intre aceștia, se aplică condițiile generale de protecția datelor și de păstrarea confidențialitatii, așa cum sunt ele descrise în pagina de Politică de confidențialitate.
10. ALTE PREVEDERI
a) Beneficiarul este sfatuit să verifice periodic prezentele Termene și Condiții.
b) In cazul în care Beneficiarul nu dorește să accepte prezentele Termeni și Condiții, inclusiv modificările/completările acestora, trebuie să înceteze imediat să foloseasca Platforma și Serviciile oferite.
c) Branddoc informează prin prezenta Beneficiarul ca va desfasura activitati de marketing și va transmite informații de marketing Beneficiarului, ca urmare a exprimarii consimțământului prin bifarea casutei de mai jos.
d) Ne puteți contacta pentru informații, comentarii, feedback, idei, probleme, reclamații, sugestii la branddoc977@gmail.com
e) Beneficiarul este expres de acord cuTermenii și Condițiile și Politica de Confidențialitate.
Te rugam sa astepti